איך לבחור רכב שמתאים למשפחה חרדית?

מערכת שורש  יט אלול, תשעט  9/19/2019

בכל מקרה בו אתם מתלבטים בין רכבי 7 מקומות אמינים וזולים, כדאי תמיד להיכנס לפורומים של רכבים ולהתעניין. לא פעם, אפשר ללמוד המון על רכבים זולים ואמינים שמומלצים למשפחות ברוכות ילדים
.......................

איך לבחור רכב שמתאים למשפחה חרדית?
אז כיצד בוחרים רכב שבעה מקומות שיספק לנו את כל נוחות הנהיגה שבעולם, כולל נוחות לשאר הנוסעים? בואו נדבר רגע על רכבי 7 מקומות ועל מה כדאי לשים את הדגש, כאשר בוחרים רכב שמתאים למשפחה חרדית. תוכלו לבחור בין מיניוואן לבין מסחרית קטנה, בין רכבי פנאי ועוד.

בעוד שבעבר ממש לא היה נפוץ לרכוש רכב פנאי ושטח בקהילות החרדיות, כיום כבר ניתן להבחין בהמון רכבי פנאי שמשפחות חרדיות נוסעות בהם. לא פעם, משפחות חרדיות גם מעדיפות לרכוש רכבים מסחריים קטנים, היות וניתן להסיע בהם 7 אנשים בנוחות מירבית. לרוב, רכב מסחרי יספק מענה מדויק מאוד למרכ המשפחה, אך כדאי גם לבדוק אילו מכוניות נוספות עשויות לענות על הצרכים שלכם, כמו למשל דגם ה-LODGY של חברת דאצ'יה. מדובר במיני-וואן משפחתית מפנקת ביותר, שמגיעה מרווחת ביותר, גם עבור 7 אנשים.

רכב 7 מקומות, לנוחות ובטיחות מרבית
בעוד שאולי היה מתבקש שנתחיל עם רכבים יפניים כי זהו המיינסטרים (הקו המוביל) כבר שנים, אנחנו בוחרים להתחיל דווקא עם הרומנייה המעולה הזאת, שמספקת כנראה את המענה המדויק ביותר אם מדברים על נושאי נוחות. משנת 1996, מאז נוסדה חברת דאצ'יה, קונצרן הרכב דאג לפנק את לקוחותיו ברכבים מאוד נוחים, בעלי מושבים תומכים במיוחד ואבזור ברמה גבוהה למדי, וכל זאת במחירים אשר נמוכים בעשרות אחוזים מדגמי החברות המתחרות.

מעבר למושבי נסיעה ועיצוב פנים ברמה גבוהה ביותר, דאצ'יה גם ידועה בשל המתלים ברכביה, שמספקים לנהג ולנוסעים את התחושה שהכביש פשוט "מגוהץ". במילים אחרות, הנסיעה ברכבים אלו היא מאוד חלקה, הכביש פחות מורגש וכך גם הבורות והמהמורות. אגב, דאצ'יה לודג'י (LODGY) גם מצוידת במערכת בקרה אלקטרונית ליציבות הרכב (ESC), בבקרת שיוט, 4 כריות אוויר, מערכת EBD לחלוקת מאמצי בלימה ועוד. כל זאת, עבור בטיחות מוגברת של כלל הנוסעים ברכב, עבור נוחיותם וכדומה.

רכב 7 מקומות למשפחות חרדיות
כשמחפשים אחר רכב 7 מקומות זול ואמין שיספק גם נוחות, דאצ'יה לודג'י היא התשובה המדויקת לטעמנו. ישנם רכבים אחרים שעשויים להתאים למשפחה חרדית, ומומלץ תמיד לעיין ולקרוא מבחני דרכים - כך תוכלו לאתר לעצמכם את הרכב האידיאלי עבור כל המשפחה. לרוב, מבחני דרכים יכללו מידע רב ושימושי, כך שמומלץ להפריש מספר דקות מזמנכם לטובת העניין.

באופן כללי, אנשים מרגישים הרבה יותר בטוחים כשהם נוסעים ברכבים גדולים. לרוב, רכבים גדולים גם יהיו מאוד יציבים על הכביש, מה שיאפשר לכם לטייל בבטחה ולהנות גם מהטבע. בכל מקרה בו אתם מתלבטים בין רכבי 7 מקומות אמינים וזולים, כדאי תמיד להיכנס לפורומים של רכבים ולהתעניין. לא פעם, אפשר ללמוד המון על רכבים זולים ואמינים שמומלצים למשפחות ברוכות ילדים. בצעו סקר שוק קצר, בחרו נכון רכב 7 מקומות אמין וזול למשפחה חרדית. בסופו של דבר, מדובר בבטיחות שלכם ובנוחות.